Relè
- styringer 400
|
Portmotor
for V 3009 med rele-styring 400 ME |
Komplett
monteringsklar direktemotor med 6 mekaniske endebrytere, nødhåndsveiv
med sikkerhetskontakt.
3 m kabelsett mellom portmotor og styring, kablet og
innpluggingsklart.
CEE-støpsel, 5-polet med 1 meter kabel for 16 A
CEE-stikkontakt (levert av kunden).
Foliedekt tablå "Åpne-Stopp-Lukke", fotocelle
for kjørebaneovervåking.
Automatisk lukking etter 60 sekunder, forsinkelsestid
forkortet til 5 sekunder etter brudd av fotocellen i port
området.
Sikkerhetslist for stopp-gjenåpning, med spiralkabel som
kan plugges direkte inn i styreskapet.
Impulsgiver: Foliedekt tablå på styreskapet er standard.
Tilkoplingsmulighet: Knapper Åpne/Lukke, drakontakt,
knapp eller trådløs fjernkontroll.
Strømtilførsel 3-400 ~ N, PE, sikring 10 A, treg |
Portmotor
for V 5008 med rele- stying 400 ME/E |
Komplett
monteringsklar direktemotor med mekaniske (ME)/elektroniske
(EE) endebrytere, fallsikring, nødhåndsveiv
medsikkerhetskontakt.
Vendekontakt-styring med hovedkort og separate releer, i
stål boks lP 54, foliedekt tablå "Åpne-Stopp-Lukke",
nødstopp, låsbar hoved bryter, pluggforbindelse mellom
portmotor og styreskap med kabelsett 5 m. Ekstrautstyr: 10
eller 15 m kabel.
Automatisk lukking, forsinkelsestid stillbar inntil 60
sekunder.
Sikkerhetslist for stopp-gjenåpning. Fotocelle for kjørebaneovervåking.
Ekstrautstyr: Lysgitter.
Impulsgiver: Foliedekt tablå på styreskapet er standard.
Tilkoplingsmuligheter: Trykktasttablå, drakontakt,
manuell knapp, radar- eller infrarød-nærhetsmelder,
plugg plasser for induksjonssløyfe og trådløs
fjernkontroll,
Utvidelsesmulighet: Signallys, blinklys, slusestyring,
portlås, mellomstopp.
Ekstrautstyr: Skap i rustfritt stål lP 65.
Strømtilførsel 3-400 V, N, PE, sikring 16 A, treg |
Frekvensomformer-
styring 203 FU
for V3510, V4014, V4011, V5013, V5015*,
H3530, H5020, og hurtig- rulleport HSR |
Portmotor
med styring 230 FU |
Komplett
monteringsklar direktemotor med elektronisk sendebryter.
Fallsikring, nødhåndsveiv med sikkerhetskontakt.
Nødåpning med drasnor på V5013, H3530, H5020 og HSR.
Frekvensomformer- styring for mykstart og mykstopp i stålboks
IP 54. Filiedekt tablå "Åpne- Stopp- Lukke", nødstopp,
låsbar hovedbryter.
Pluggforbindelse mellom portmotor og styreskap med
kabelsett 5 m. Ekstrautstyr: 10 eller 15 M kabel.
4 x 7 -segment- display for info om portfunksjon,
feildiagnose, innstillingsparametre, antall start/stopp
-sykluser.
Automatisk start, forsinkelsestid stillbar inntil 200
sekunder.
Sikkerhetslist for stopp-gjenåpning, fotocelle for kjørebaneovervåkning.
Ekstrautstyr: Lysgitter.
Impuslgivere: Foliedekt tablå på styreskapet er
standard.
Tilkoplingsmuligheter: Trykktastblå, drakontakt, manuell
knapp, radar- eller infrarød- melder, pluggplasser for
induksjonssløyfe og trådløs fjernkontroll.
Utvidelsesmulighet: Signallys. blinklys, slusestyring,
portlås, mellomstopp.
Ekstrautstyr: Skap i rustfritt stål IP65
Strømtilførsel 1-230 V,
N PE, sikring 16 A
Brukeren kan enkelt innstille portens endestillinger fra
styreskapet.
|
Frekvensomformer-
styring 400 FU
for V 5015 og hurtig- leddheisporter |
Portmotor
med styring 400 FU |
Komplett
monteringsklar direktemotor med elektronisk endebryter.
Fallsikring, nødhåndsveiv med sikkerhetskontakt.
Frekvensomformer-styring for mykstart og mykstopp i stål
boks IP 54. Foliedekt tablå "Åpne-Stopp-Lukke",
nødstopp, låsbar hovedbryter.
Pluggforbindelse mellom portmotor og styreskap med
kabelsett 5 m. Ekstrautstyr: 10 eller 15 m kabel.
Styring med hovedkort og separat frekvensomformer.
Størrelsen på styreskapet er avhengig av portdimensjonen.
Automatisk lukking, forsinkelsestid stillbar inntil 60
sekunder.
Sikkerhetslist for stopp-gjenåpning, fotocelle for kjørebaneovervåking.
Ekstrautstyr: Lysgitter.
Impulsgiver: Foliedekt tablå på styreskapet er standard.
Tilkoplingsmuligheter: Trykktasttablå, drakontakt ,
manuell knapp, radar- eller infrarød-melder, plugg
plasser for induksjonssløyfe og trådløs fjernkontroll.
Utvidelsesmulighet: Signallys, blinklys, slusestyring,
portlås, mellomstopp.
Ekstrautstyr: Skap i rustfritt stål lP 65.
Strømtilførsel 3-400 V, N, rE, sikring avhengig av
portdimensjon.
Brukeren kan enkelt innstille portens endestillinger fra
styreskapet.
|
Frekvensomformer-
styring 230 FUA
for hurtig-foldeport AFA |
Portmotor
FTA 400 med styring 230 FUA |
Komplett
monteringsklar portmotor med aksling til girkasse med
elektronisk endebryter. Nødstopplåsing med bowdentrekk.
Frekvensomformer-styring for mykstart og mykstopp i stålboks
IP 54. Foliedekt tablå "Åpne-Stopp-Lukke" nødstopp,
låsbar hovedbryter. Pluggforbindelse mellom portmotor og
styreskap med kabelsett 9 m.
4 x 7- segment display
for info om portfunksjon, feildiagnose,
innstillingsparametre, antall start/stopp-sykluser.
Automatisk lukking, forsinkelsestid stillbar inntil 200
sek.
Sikkerhetslist for stopp-
gjenåpning, enveisfotocelle for kjørebaneovervåkning.
Impulsgiver: Foliedekt
tablå på styreskapet er standard.
Tilkoblingsmuligheter: Trykktastablå, drakontakt, manuell
knapp og trådløs fjernkontroll med 1 kanal.
Utvidelsesmuligheter: Trådløs fjernkontroll med 2
kanaler, signallys, blinklys, slusestyring, portlås,
mellomstopp, radar- eller infrarød-melder, pluggplasser
for induksjonssløyfe.
Ekstrautstyr: Skap i rustfritt stål IP 65.
Strømtilførsel 1-230 V,
N PE, sikring 16 A-karakteristikk K
Brukeren kan enkelt
innstille portens endestillinger fra styreskapet.
|
Styringer
for trafikk
forbi porten, gjensidig låsing og sluser |
Trafikk
forbi porten |
Forsinkelsessløyfer
forhindrer at porten åpner seg unødig ved forbikjøring.
Styringen er tilkoplet en ekstra detektor med tidsrele.
|
|
Gjensidig
låsning |
Med
gjensidig låsing er 4 impulsgivere i funksjon
(induksjonssløyfe, radar, fjern kontroll eller drakontakt).
Impuls A åpner port 1. Kjøretøyet kjører inn i slusen.
Port 1 lukkes når fotocellen ved port 1 er deaktivert
igjen og forsinkelsestiden er utløpt.
Impuls C åpner port 2 når port 2 har fått klarsignal
for åpning via låsesystemet. Kjøretøyet forlater
slusen og port 2 lukkes når fotocellen ved port 2 er
deaktivert igjen og
forsinkelsestiden er utløpt. Samtlige Hørmann hurtig
porter kan låses gjensidig på denne måten.
Persontrafikk og materialtransport bør foregå atskilt i
en sluse.
|
|
Slusestyring
med automatisk start |
Impulsgiver
A ved port 1 åpner port 2. Kjøretøyet kjører inn i
slusen.
Fotocellen ved port 1 aktiveres. Kjøretøyet er i slusen
og fotocellen ved port 1 er deaktivert igjen. Porten
lukkes etter ca. 3 sekunder. Når port 1 har nådd nedre
endestilling, går det automatisk en åpningsimpuls til
port 2. Kjøretøyet forlater slusen gjennom port 2.
Fotocellen ved port 2 aktiveres. Kjøretøyet har forlatt
slusen og fotocellen ved port 2 er deaktivert igjen.
Porten lukkes etter 3 sekunder. Når slusen ikke gjennom
kjøres (trafikk forbi porten), lukkes port 1 etter en
forsinkelsestid som kan innstilles, f.eks. til 1 O
sekunder.
Lyssignalstyring (ekstrautstyr): Begge lyssignalene er røde
når portene er lukket. En åpen port har grønt
lyssignal. |
|
|
|
|